2013/08/15

Dagens bild - frukt o grönt


Jag äter en massa av dessa nyttigheter hela dagarna, till varje måltid och mellan varje måltid. 
Älskar att stå vid grönsaks- och fruktdiskarna på affären och välja, finns ju så himla mycket gott. Tyvärr är det ju inte det billigaste man kan stoppa i sig - men jag tycker att min hälsa är värd det! Här kan man väl säga att jag gjort en prioritering - det kostar att välja att leva ett hälsosamt liv. 

En frukt o bär till frukost, lite linfrön också.
En frukt till mellanmål.
Sallad till lunch.
Mer frukt till mellanmål.
Halva tallriken med sallad och kokta/råa grönsaker till middagen.
Åsså lite frukt/grönt till kvällsmackan.

Sådär gör jag för att få i mig allt det som min kropp behöver och jag njuter av det :)

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar