2013/08/31

Styrketräning

Blev 3 pass styrka i veckan då jag ville gå igenom "schemat" jag fått av min syster och jag dessutom hade en massa egentid då barnen var på inskolning. Fick nya bralls av syster när jag var där, så jag traskade iväg till gymmet i "krigsmundering" - tyckte det var passande :) Har inte bestämt mig än, men förmodligen blir det vila från träning hela helgen då vi har en massa annat att fixa med inför vardagens ankomst. Sen tror jag att min kropp behöver lite vila, är öm o sliten idag - men sådär skönt! Har iaf upptäckt att styrketräning på gym är kul, iaf när det spelas dansbandsmusik o de övriga i gymmet sitter o fikar större delen av tiden. Men som en vän till mig så klokt sagt: Annat på måndag. Löste årskort på gymmet, så nu hoppas jag på att planen att ta mig dit 2-3ggr/vecka håller ;) //e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar