2014/01/07

Utmaningen dag 6

Så blir det aldrig som man tänkt sig - igen ;)
Vad gäller sötsaker går det ok, kompensationsäter annat, men bara jag börjar jobba igen blir det bättre.
Träningen har uteblivit två dagar, men jag är nöjd med det jag valde att göra istället. Det innebär nämligen att vi nu har gardiner i alla rum, mattor i hall och allrum och belysning på kontoret. Att vi dessutom fått förvaring på toaletterna får ju anses vara lite överkurs ;)
Så nu är listan jag knåpade ihop på nyårsdagen över saker som skall fixas snart ett minne blott, bara altanen som får vänta till våren :) Så eventuellt borde jag förvarna svärmor om förändringarna innan hon kliver in genom dörren här nästa gång så hon inte får en hjärtattack ;) Nä, jag är inte så mycket för inredning, vilket kan bero på att jag är katastrofalt dålig på att shoppa...

Hade ju tänkt mig till gymmet den här veckan, men det får bli mest hemmaträning då maken ska på hockey och gymmet bytt pass-schema som jag inte är helt överens med.

Som sagt, annat imorgon!
//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar