2014/02/15

God-godmorgon!

Att dottern vaknar kl 4:44 och deklarerar att hon inte vill sova mer ingår väl kanske inte i min önskemorgon direkt, men å andra sidan känns det som att resten av dagen bara kan bli bättre ;)
Lyxade iaf till det med en underbar frukost bestående av yoghurt, kesella, granatäpple o pistagenötter + ett ägg o en stor mugg kaffe!

När jag drog igång det nya upplägget för två veckor sedan tog jag ton på mig själv för att ha något att jämföra med. Idag (eller snarare igår) var det dags för en ny omgång - huga! Eftersom både vågen och måtten stått still senaste veckan blev jag förvånad över att se att magen blivit mindre, även om den hänger mer...men det är så himla kul att se resultat!

Resten av helgen ska jag ägna åt vila och förberedelse för nästa vecka, gäller ju att få in så mycket os som möjligt :)

//e 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar