2014/02/02

Inte lagom nej...

Min man var på fest i fredags, själv var jag hemma med förkylning och barnen. Människorna på festen var ungefär samma som på julfesten vi var på via makens jobb. Så igår vid frukosten berättade han att en av tjejerna pratat med honom om mig. Hon hade inte känt igen mig i julas, hon hade först trott att han skaffat en ny, hon, som är en av de vackraste jag vet, tyckte att jag hade blivit så snygg ;) Att maken dessutom informerat henne om att jag gjort allt själv, lagt om kosten, stegvis ökat träningen och gått ner 40-50 kg sen jag var höggravid, det gjore ju min dag...
Det sköna med detta sätt att få veta vad andra tycker o tänker är att jag inte har chansen att förminska det jag gjort, min man skryter ju gärna om det istället :)

Det där med balans o lagom, jag är inte så värst bra på det. Har under de senaste månaderna kommit till insikt om att för mig är det "allt eller inget" som gäller om det ska bli något. Så nu köööör jag en 12 veckors utmaning. Börjar med maten imorgon, veckan därpå lägger jag till träningen och sedan kör jag med målet att om 12 veckor kunna se var mitt mål är och hur min vardag behöver fungera för att nå dit.

Funderar lite på vad jag ska delge på bloggen och hur, vill ju att den ska vara inspiration för dig att haka på, för kan jag så kan du! Nåja, en bild o lite text om dagens kost, träning och livet bordd jag väl kunna få till...

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar