2014/02/12

Jamengodnatt

Är inne i en väldigt intensiv period just nu, allt går i 110 och även om jag gillar när det är högt tempo så är det svårt att hinna med allt...
Så ikväll har jag gjort allt samtidigt, lagat middag till barnen samtidigt som de satt i badet, slängde även ihop lite mat till mig, barnen åt medan jag plockade ur diskmaskinen sedan parkerade de sig i tv soffan medan jag åt och planerade morgondagen. Strax därefter var det dags för nattning, samtidigt passade jag på att få på mig träningskläderna, under uppvärmningen fick jag sjunga "lille katt" för dottern som inte kunde somna. Tittade på hockeyn samtidigt som jag genomförde passet, i en paus satte jag ett par ägg på kokning o när jag var klar var även äggen det ;) Åt framför teven samtidigt som jag kollade klart på hockeyn och uppdaterade mig på vad som hänt på fb o insta under dagen. Så lite svårt att varva ner är det nu ;)
Känner mig iaf nöjd med min insats idag - jag klarade det och då klarar jag även en lugnare morgondag :)

Nu ska här sovas!
//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar