2014/02/23

Vila

Den här helgen har innehållit det mesta, men framförallt har det varit en välbehövlig paus från jobbet, en uppladdning för veckan som kommer. Den kommer bli tuff på flera plan!

Igår hade vi kalas för dottern här hemma, istället för i pulkabacken eftersom vädret inte var på vår sida... Det var mycket folk o lite kaosartat, men helt klart roligt att så många ville komma! Så på kvällen lämnade vi barnen hos farmor och farfar för att åka in till stan och äta middag med min familj och fira mamma 60 år. Gott, trevligt och varmt ;)

Vaknade av mig själv vid 7-tiden imorse, kände genast av att jag druckit på tok för lite vatten under gårdagen. Började alltså dagen med vatten, vatten och vatten. Fixade frukost, väckte maken, kollade 5-milen och längtade efter barnen.

Sen har dagen, en av veckans vilodagar bestått av matlagning, köra disk- och tvättmaskiner, busa och leka med barnen, men mest planering, planering o planering :) Jupp, ett par listor har det blivit o än är jag inte klar - dags att fortsätta så jag får sova i rimlig tid ikväll ;)

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar