2014/03/14

96 bullar

Nej, jag har inte smällt i mig 96 bullar ikväll. Siffran handlar mer om ett beslut fattat tidigare i veckan som jag idag, dumt nog, inte orkade ändra på. Så trots att jag är beordrad att vila foten, hoppar på kryckor och har sjukt ont i ryggen så kan jag liksom inte ge mig. Nej, jag bara måste bevisa för mig själv att jag klarar allt precis som vanligt...
Men nu när jag ligger här i sängen med en riktigt påtaglig värk inser jag ju såklart att det inte var/är värt det. Jag måste ju vila om jag ska bli bra, så morgondagen skall ägnas åt att undersöka om det finns något jag kan göra som gör att ryggen gör mindre ont och isf göra enbart det resten av helgen.
Nu ska jag ägna resten av min vakna tid (gissar på 5 min) åt mitt enda inköp på bokrean.
//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar