2014/03/04

Boktips

Inför dagens prövning, sonens operation av halsmandlar och körteln bakom näsan, packade jag ner makens julklappsbok, Fredrik Backmans "Saker min son behöver veta om världen". Kände att jag behövde något lättläst som tog tankarna bort från oron och väntan. Kan ju lugnt säga att den gjorde "jobbet". Kanske inte den bästa boken att läsa i ett överfullt väntrum, då den fick mig att både skratta o gråta. En sån klockren beskrivning av min generations (fader) föräldraskap.

Så efter en lyckad operation väntar nu ca 14 dagars vab, så kanske hinner jag läsa ett par böcker till som ligger i bokhyllan och väntar på mig.

//e


Blogg100 #blogg100

2 kommentarer:

  1. Tommy Svensson4 mars 2014 kl. 22:59

    Skönt att operationen gick bra. Krya på dej Harry. Ha er så gött själva.// Tommy

    SvaraRadera
  2. Tommy Svensson4 mars 2014 kl. 23:04

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera